2022 Specialized S-Works Tarmac SL7 Frameset
€ 5.200,-
Wij kunnen de volgende fietsen leveren (andere uitvoeringen op aanvraag):
- 1 x Maat 54 (kleur Satin Carbon/Jet Fuel) VOORRAAD
- 1 x Maat 61 (kleur Satin Carbon/Lagoon Blue/Limestone/Gloss Abalone) VOORRAAD
- 1 x Maat 54 (kleur Satin Carbon/Jet Fuel) VOORRAAD
- 1 x Maat 61 (kleur Satin Carbon/Lagoon Blue/Limestone/Gloss Abalone) VOORRAAD
Specificaties:
Frame
S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Fork
S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Stem
Tarmac integrated stem, 6-degree
SeatPost
2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, Di2 Compatible, 20mm offset
Seat Binder
Tarmac integrated wedge
S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Fork
S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Stem
Tarmac integrated stem, 6-degree
SeatPost
2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, Di2 Compatible, 20mm offset
Seat Binder
Tarmac integrated wedge
Over deze fiets:
Waarom zou je moeten kiezen tussen aerodynamica en gewicht, of tussen rijkwaliteit en snelheid? Het is simpel, dat zou je niet moeten doen. Betreed de nieuwe Tarmac - klim op de lichtste fiets die de UCI toestaat en daal vervolgens af in een recordtijd. We hebben onze meest geavanceerde technologieën gebruikt van onze FreeFoil Shape Library, om een geheel nieuw Rider-First Engineered ™ frame te leveren die echt compromisloos is. De dagen van opoffering tussen "aero" en "lichtgewicht" fietsen zijn voorbij - de geheel nieuwe Tarmac is de snelste racefiets ooit. “One bike to rule them all”.
De S-Works Tarmac Frameset is de perfecte basis om je droom bouw mee te beginnen. Bouw je eigen droomfiets en maak je klaar om snel te gaan.
De S-Works Tarmac Frameset is de perfecte basis om je droom bouw mee te beginnen. Bouw je eigen droomfiets en maak je klaar om snel te gaan.
- "Aero is Everything" - we zeggen dit al jaren en het is nog steeds de drijvende kracht achter de nieuwe Tarmac. In onze zoektocht naar buisvormen die het snelste frame leveren en aan de UCI-regels voldoen, hebben we een pagina uit het Venge-ontwikkelingsboek gehaald en onze FreeFoil Shape Library gebruikt. Gewapend met een bibliotheek van geoptimaliseerde vormen, wendden we ons tot de Wind Tunnel om deze vormen aan te sluiten op een modulaire testfiets, voor meer testen en validatie. Het resultaat? Een nieuwe Tarmac die nog sneller is dan wat we ooit hebben getest: 45 seconden sneller over 40 km dan de Tarmac SL6 (gebouwd met Aerofly II-stuur, apart verkrijgbaar). Geen compromissen, alleen pure snelheid.
- Hoewel aerodynamica van cruciaal belang was voor de ontwikkeling van de Tarmac en voor de ontwikkeling van al onze racefietsen, was gewicht de co-piloot op deze reis van de meest optimale racefiets. Voorheen waren 'aerofietsen' altijd een compromis op de gewichtsafdeling – des te minder de weerstand werd, des te meer gewicht er ontstond. Met de nieuwe Tarmac was onze ontwerpfilosofie om deze onder of rond de UCI-gewichtslimiet te houden, zonder in te boeten aan aerodynamica. En met behulp van de FreeFoil Shape Library tools, zoals isotopische FEA-analyse en wat technische tovenarij door de beste ingenieurs in de industrie, hebben we een frame ontwikkeld dat slechts 800 gram weegt. En dat allemaal zonder een gram aan aerodynamica, stijfheid of rijkwaliteit te verliezen.
- We zetten onze zoektocht voort om de perfecte racefiets te ontwikkelen en gebruikten onze Rider-First Engineered ™ -filosofie om ervoor te zorgen dat de nieuwe Tarmac de meest gebalanceerde, best hanteerbare Tarmac tot nu toe is - ongeacht de grootte. Met een leger van 's werelds beste testrijders van onze drie World Tour-teams - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step en Bora-hansgrohe - hebben we wijzigingen aangebracht aan de Tarmac op basis van hun duizenden kilometers op de weg. We hebben de rijkwaliteit gebalanceerd tussen de voor- en achterkant, zodat zelfs de langste dagen in het zadel comfortabel zullen zijn - en dat alles zonder iets op te geven aan de legendarische handling en race-winnende eigenschappen van de Tarmac.
- Voortbouwend op de lessen van de Venge, maakt de nieuwe Tarmac gebruik van eenvoudige integratie om een snelle cockpit te creëren waar gemakkelijk mee te leven is. We hebben de routing voor elke configuratie verbeterd - mechanisch schakelen, traditionele stuurpennen, ronde sturen, enz. - allemaal met behoud van de aerodynamische eigenschappen. Deze eigenschappen maken de nieuwe Tarmac ook gemakkelijk om aan te werken en gemakkelijk mee te reizen. Het is een win-win fiets.