2022 Specialized S-Works Roubaix Disc Team frameset
€ 4.600,-
Specificaties:
FRAME
FACT 11R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VORK
Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
ZADELPEN
S-Works Pave
ZADELPENKLEM
Hidden drop clamp
FACT 11R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VORK
Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
ZADELPEN
S-Works Pave
ZADELPENKLEM
Hidden drop clamp
Over deze fiets:
Met zes overwinningen in Parijs-Roubaix, heeft onze Roubaix de slogan Smoother is Faster versterkt. Tot op heden was de fiets alleen smooth door een aantal compromissen. Maar nu niet meer. De geheel nieuwe S-Works Roubaix biedt nu compliance door de introductie van de radicaal vernieuwde Future Shock 2.0 die je meer controle geeft op ruwe wegen, een nieuwe Pavé zadelpen die zorgt voor de meest gebalanceerde Roubaix ooit en aerodynamica die gelijk is aan de Tarmac. Ook konden we de fiets een stuk lichter maken, onder de 900 gram (Maat 56) en heeft elke fiets dezelfde prestaties door het Rider-First Engineered™ principe. Is de fiets nog steeds comfortabel? Jazeker, maar noem het geen comfort fiets. Presteren was de belangrijkste reden om deze fiets te produceren. Dit is de nieuwe Roubaix!
Het team-editie frameset is hetzelfde qua kleur en geometrie als onze World-Tourteams. Uiteraard bevat dit frame ook onze revolutionaire Pavé zadelplen om ervoor te zorgen dat uw rit perfect en comfortabel is!
Het team-editie frameset is hetzelfde qua kleur en geometrie als onze World-Tourteams. Uiteraard bevat dit frame ook onze revolutionaire Pavé zadelplen om ervoor te zorgen dat uw rit perfect en comfortabel is!
- Het nieuwe frame biedt compliance zonder compromissen door de perfecte combinatie van aerodynamica, een lichtgewicht frame en Rider-First Engineering™. Het frame is net zo aerodynamisch als de Tarmac SL6. Daarnaast hebben we flink wat gewicht kunnen besparen, en om je echt goed voor te kunnen bereiden voor de Hel van het Noorden is het mogelijk om tot 33 mm banden te monteren.
- We hebben een nieuw zadelpen ontwikkeld, de S-Works Pavé. Zonder extra gewicht. Het heeft hetzelfde D-vormige ontwerp als de Tarmac, en een extra flex in het bovenste gedeelte.
- De Future Shock 2.0 is het resultaat van de eisen van onze profrenners voor de kasseien van Roubaix. Het is vloeiender, sneller en geeft je meer controle via een knop op het balhoofd. Deze knop regelt de compressie van volledig open naar stijf, terwijl een hydraulisch gedempte binnenwerk de rebound controleert. Deze nieuwste Future Shock zal vermoeidheid verminderen en uw snelheid verhogen, ongeacht het terrein. De nieuwe Smooth Boot, topcap en Future Stem verbeteren ook de esthetiek, zodat je een strakke overgang ziet van de balhoofdbuis naar de stuurpen.