2020 Specialized Roubaix Comp Disc
€ 3.799,-
Specificaties:
FRAME
FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
FORK
Future Shock 1.5 w/ Smooth Boot, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
HANDLEBARS
Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
STEM
Future Stem, Pro
TAPE
Roubaix S-Wrap
SADDLE
Body Geometry Power, Hollow Cr-Mo rails, 143mm
SEATPOST
S-Works Pave
FRONT BRAKE
Shimano Ultegra, Hydraulic
REAR BRAKE
Shimano Ultegra, Hydraulic
SHIFT LEVERS
Shimano Ultegra Disc R8020
FRONT DERAILLEUR
Shimano Ultegra R8000, braze-on
REAR DERAILLEUR
Shimano Ultegra RX800, 11-speed
CASSETTE
Shimano Ultegra, 11-speed, 11-34t
CRANKSET
Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed
CHAINRINGS
50/34T
BOTTOM BRACKET
Shimano Ultegra, BBR60
CHAIN
Shimano Ultegra, 11-speed
FRONT WHEEL
DT R470 Disc
REAR WHEEL
DT R470 Disc
FRONT TIRE
Turbo Pro, 700x28mm
REAR TIRE
Turbo Pro, 700x28mm
FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
FORK
Future Shock 1.5 w/ Smooth Boot, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
HANDLEBARS
Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
STEM
Future Stem, Pro
TAPE
Roubaix S-Wrap
SADDLE
Body Geometry Power, Hollow Cr-Mo rails, 143mm
SEATPOST
S-Works Pave
FRONT BRAKE
Shimano Ultegra, Hydraulic
REAR BRAKE
Shimano Ultegra, Hydraulic
SHIFT LEVERS
Shimano Ultegra Disc R8020
FRONT DERAILLEUR
Shimano Ultegra R8000, braze-on
REAR DERAILLEUR
Shimano Ultegra RX800, 11-speed
CASSETTE
Shimano Ultegra, 11-speed, 11-34t
CRANKSET
Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed
CHAINRINGS
50/34T
BOTTOM BRACKET
Shimano Ultegra, BBR60
CHAIN
Shimano Ultegra, 11-speed
FRONT WHEEL
DT R470 Disc
REAR WHEEL
DT R470 Disc
FRONT TIRE
Turbo Pro, 700x28mm
REAR TIRE
Turbo Pro, 700x28mm
Over deze fiets:
Met zes overwinningen in Parijs-Roubaix, heeft onze Roubaix de slogan Smoother is Faster versterkt. Tot op heden was de fiets alleen smooth door een aantal compromissen. Maar nu niet meer. De geheel nieuwe Roubaix biedt nu compliance door de introductie van de radicaal vernieuwde Future Shock 1.5 die je meer controle geeft op ruwe wegen, een nieuwe Pavé zadelpen die zorgt voor de meest gebalanceerde Roubaix ooit en aerodynamica die gelijk is aan de Tarmac. Ook konden we de fiets een stuk lichter maken, en heeft elke fiets dezelfde prestaties door het Rider-First Engineered™ principe. Is de fiets nog steeds comfortabel? Jazeker, maar noem het geen comfort fiets. Presteren was de belangrijkste reden om deze fiets te produceren. Dit is de nieuwe Roubaix!
Deze Roubaix Comp biedt een enorme meerwaarde, maar net als het frame zelf, komt deze waarde niet met compromissen. We hebben de fiets voorzien van een Shimano's Ultegra 11-speed groepset vanwege het snelle schakelen en de krachtige hydraulische schijfremmen, evenals soepele en stevige DT R470 Disc wielen, de geheel nieuwe S-Works Pavé zadelpen, 28 mm Turbo Pro banden en het Power Comp-zadel.
Deze Roubaix Comp biedt een enorme meerwaarde, maar net als het frame zelf, komt deze waarde niet met compromissen. We hebben de fiets voorzien van een Shimano's Ultegra 11-speed groepset vanwege het snelle schakelen en de krachtige hydraulische schijfremmen, evenals soepele en stevige DT R470 Disc wielen, de geheel nieuwe S-Works Pavé zadelpen, 28 mm Turbo Pro banden en het Power Comp-zadel.
- Het nieuwe frame biedt compliance zonder compromissen door de perfecte combinatie van aerodynamica, een lichtgewicht frame door een FACT 10r carbon lay-up en Rider-First Engineering™. Het frame is net zo aerodynamisch als de Tarmac SL6. Daarnaast hebben we flink wat gewicht kunnen besparen, en om je echt goed voor te kunnen bereiden voor de Hel van het Noorden is het mogelijk om tot 33 mm banden te monteren.
- We hebben een nieuw zadelpen ontwikkeld, de S-Works Pavé. Zonder extra gewicht. Het heeft hetzelfde D-vormige ontwerp als de Tarmac, en een extra flex in het bovenste gedeelte.
- Met 20mm veerweg biedt de Future Shock 1.5 niet alleen meer comfort, het vermindert ook vermoeidheid en verhoogt de snelheid over ruw terrein. De nieuwe Smooth Boot verbetert ondertussen de esthetiek, zodat je een strakke overgang ziet van de balhoofdbuis naar de stuurpen.